گهوارم زایید خودم ن😂😂😂😂

۷ پاسخ

عه همدردیم پس😅درخواست دادم قبول کن داشته باشیم همو

و منی م دو روز دیگه گهواره میزاد ولی من ن

ن دردی ن دهانه رحمی دریغ از نیم سانت باز باشه ، هیچیییی

سلام گلم آخرین سونو وزنی که رفتی چند هفته و چند روزت بود فسقل چن کیلو بود

خیلی دوست دارم بیام منم یروز بگم گهواره زایید من نه ببینم چ حسی داره😂😂😂

من دیگه روحیم خراب شده هورمونام ریخته بهم فقط گریه میکنم

وای منم همینطوره🤣🤣

منم همین بودم
۴۱هفته زاییدم با آمپول و قرص

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان هیرمان🐣 مامان هیرمان🐣 ۱ ماهگی
مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان پنبه مامان پنبه ۹ ماهگی
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۳ ماهگی