منم هنوز هستم بدون درد و علائم
خدایا 😑😑😑😮💨😮💨 ومن میگمامروزم نزاییدم
منم طبق انتی هفتم باید زایمان میکردم
دکتر طبق پریودی تا ۱۱م وقت داد که برم بستری بشم🤷🏻♀️🙁
وااااااای 😂😂😂😂😂خب برو دختر امپول فشار بزنن جوجه پی پی نکنه یوقت
منم نراییدم
وای دختر! خوبه بچه ت اروم و صبوره😁
نخند برو ورزش کنمنم تو شرایط تو بودم بدون درد رفتم زایشگاه مردم و زنده شدم
فقط ورزش های زایمان طبیعی و انجام بده تا دهانه رحمت باز بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.