گهوارم زایید و من نه الاهی😂😂😂



بارداری بارداری

۷ پاسخ

منم هنوز هستم بدون درد و علائم

خدایا 😑😑😑😮‍💨😮‍💨 ومن میگم‌امروزم نزاییدم

منم طبق انتی هفتم باید زایمان میکردم
دکتر طبق پریودی تا ۱۱م وقت داد که برم بستری بشم🤷🏻‍♀️🙁

وااااااای 😂😂😂😂😂خب برو دختر امپول فشار بزنن جوجه پی پی نکنه یوقت

منم نراییدم

وای دختر! خوبه بچه ت اروم و صبوره😁

نخند برو ورزش کن‌منم تو شرایط تو بودم بدون درد رفتم زایشگاه مردم و زنده شدم
فقط ورزش های زایمان طبیعی و انجام بده تا دهانه رحمت باز بشه

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان هیرمان🐣 مامان هیرمان🐣 ۱ ماهگی
مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان پنبه مامان پنبه ۹ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۴ ماهگی