گهوارم زایید من نزایبدم هنوز😂

۷ پاسخ

اگر درد نداشته باشی آمپول فشار زایمان میکنی..دیگه چیزی نمونده

واقعا خسته کنندس من ک کم آوردم هر دردی به جونم اومده جز درد زایمان

هعی مثل من
درد نداری؟

🤣🤣🤣🤣🤣قشنگ گفتی

الهی بگردممم

واي استرس ميگيرم شماهارو ميبينم نكنه منم ابنجوري شم😂

خخخخخخخ

سوال های مرتبط

مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان هیرمان🐣 مامان هیرمان🐣 ۱ ماهگی
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان پنبه مامان پنبه ۹ ماهگی
مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی