۱۰ پاسخ

خوب بوده قلب از ۷ هفته بری دیگه از سونو شکمی میبینه

امید ب خدا برام دعا کنین ممنون

بتا ربطی به قلب نداره، اسپرم ضعیف نباشه و جنین مشکل کروموزومی نداشته باشه قلب دیده میشه

الان سونو نرو چون چیزی دیده نمیشه، برو دکتر ویزیت کنه بهت میگه کی بری

ممنون ازتون

شنبه نوبت دکتر دارم ببینم چی میگ ... من فک کردم عدد بتا موثره برای همون پرسیدم

نه ربطی ب قلب نداره

نه فکر نمیکنم هفته دیگه برو سونو انشالله که صدای قلبشو میشنوی

بتات خوبه عزیزم نگران نباش

تشکیل قلب جنين

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان کنجد✨ مامان کنجد✨ هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان آرمیتا مامان آرمیتا هفته بیست‌وششم بارداری