چ غذاهای رفلاکس باز تشدید می‌کنه

۳ پاسخ

بیشتر غذاهای اسیدی خوب نیست

لوبیا سبز .بادوم .لبنیات .

من بادام‌و ابلیمو دادم دوباره تشدید شد

سوال های مرتبط

مامان عشق های مامان مامان عشق های مامان ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان جانان جانم🌈 مامان جانان جانم🌈 ۱ سالگی