دندکن در اوردن رفلاکس رو تشدید میکنه؟

۴ پاسخ

اره دکتر به من گفت تا ۱سالگی با هر دندونی که درمیاد رفلاکس تشدید میشه و بیشتر اذیت میکنه
من دخترم هنوز خبری از دندون نیست ولی چندروز پیش بردمش دکتر دکترش گفت رفلاکسش تشدید شده

بله، قطعا

آره کلا سیستم بچه رو بهم میریزه.
پسر منم رفلاکسش تشدید شد. اسهال شد. دور آلت تناسلیش سوخت. شب های خیلی نق نق میکرد. کم خوراک شده بود

نه بنظرم.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ سالگی
مامان عشق های مامان مامان عشق های مامان ۱ سالگی
مامان شهراد مامان شهراد ۱۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان 🧸مهدیار🧸 مامان 🧸مهدیار🧸 ۱ سالگی
مامان جانان جانم🌈 مامان جانان جانم🌈 ۱ سالگی