سلام مامانای گل من امروززایمان طبیعی کردم

۶ پاسخ

ببخشیدمامانازیاددیگه توگهواره نیومدم که پیام های شماروببینم

مبااارکههه چطور بود عزیزم حالت بهتر شد بیا تعریف کن برامون

مبارکه عزیزم چطور بود

سلام‌گلم‌مبارکه قدمش خیر باشه
هروقت حالت بهترشد تجربه زایمانت با کارایی که قبلش کردی رو بگو

مبارکه عزیزم قدمش خیر باشه براتون

مبارکت باشه قشنگمممم ایشالله خوشبختی و موفقیت های روز افزونشو ببینی❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻 مامان آراد👶🏻 ۳ ماهگی
مامان ارسلان وآی گل مامان ارسلان وآی گل ۱۱ ماهگی
مامان کوثر مامان کوثر ۱۰ ماهگی