منم امروززایمان کردم وبچمابغل گرفتم😍

۱۷ پاسخ

بسلامتی عزیزم مبارک باشه

چند هفته زایمانت شد

آخی مبارکه عزیزم سزارین یا طبیعی؟از تجربه زایمانت برای ماهم بگو لطفا

سزارین شدین یا نه طبیعی

مبارک باشه عزیزم

۳۷چنددروز بودی سزارین شدی

خوشبحالت زاییدی تموم‌شد
ماکه دوهفته بعدیم استرس داریم

اوخودا 🥰🥰
بسلامتی باشه

خوشبحالت زاییدی تموم‌شد
ماکه دوهفته بعدیم استرس داریم

۳۷چنددروز بودی سزارین شدی

۳۷چنددروز بودی سزارین شدی

به سلامتی عزیزم خداحفظش کنه قدمش پر خیر و برکت😍❤️

بسلامتی😍

از تجربت بگو سز بودی یا طبیعی چطور بود

عجب روزیو عجی وضعیتی خداروشکر عزیزم مبارک باشه 😍

بسلامتی سزارین بودی؟چند هفته

مبااارک به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان کوثر مامان کوثر ۱۰ ماهگی
مامان ارسلان وآی گل مامان ارسلان وآی گل ۱۰ ماهگی
مامان آراد👶🏻 مامان آراد👶🏻 ۳ ماهگی