خانما این قرص گل مغربی هست

تصویر
۶ پاسخ

این قرص برا چی هست؟

الان زوده باید از38هفته استفاده کنی

درسته گل مغربی یاEpo

از الان گل مغربی بزاری؟

این اسم گل مغربیه

تصویر

نه
من هم رفتم داروخونه گفتم گل مغربی میخام اینو دادن بهم نشون ماما که دادم گفت این امگا3هسته

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه روزهای ابتدایی تولد
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دلمآه💗 مامان دلمآه💗 ۸ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ روزهای ابتدایی تولد
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۵ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد