۱۱ پاسخ

من ماما بیبی خریدم

من از این پکا هریدم از دیجی کالا

تصویر

من چیکو می‌خریدم از بچه اولم به همون عادت کردم از اون میگیرم

من همه وسایل بهداشتیشو فیروز گرفتم یدونه هم شامپو خرسی ک بعد از سه ماهکی استفاده میکنم از بوش خوشم اومد 😍

فیروز

جانسون یا فیروز این دوتا عالین

من جانسون خریدم

من بیبی لند گرفتم خوبه

منم فیروز گرفتم یه بسته از این پک ها شاید یه مارک دیگه ام بخرم

شامپو فیروز

من مارک جانسون خریدم

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیان💙🧸 مامان دیار و دیان💙🧸 ۱۰ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد