۱۵ پاسخ

من یورویتال میدم دوس داره میخوره

شاید درست بهش نمیدی . کم کم بده
یا اگر شیر خشک میخوره بریز تو شیرش . باید قطره قطره بچکونی داخل لپش

اخرین تاپیکمو ببین

بهتون بهداشت نمیده

این دوتای دیگه رو امتحان کن

تصویر

تو شیر بهش بدع

پسرم ک فعلا قطره جدیدا بهداشت خوب میخوره

من ۲۰‌روزی شده نمیدم

آدوکید
اینم که داری طعم موزه
شاید اون رو خورد

هر چی میدم بالا میاره

برای منم پدیا بست دوست نداشتم
اینو میدم فعلا ک میخوره

تصویر

بهداشت هم به من قطره داد ولی مشکلی پیش نیومد

آدوکید بگیر
طعم موز داره

منandمیدادم
الان دیگه دکتر مولتی ویتامین گفت بده

آدکیم بده بهش ببین چطوره

سوال های مرتبط