۷ پاسخ

بخور بابا مگه یکم پودر دارچین چند گرمه حتی به یک گرم نمی‌رسه هی الکی این بده اون سقط اوره راه انداختن انگار میخواد بجوشونه بخوره

بخورررررر. حالا زیادم دارچین نریز

یذره پودر دارچین رو فرنی چیزی نمیشه ولی اگ بخوای خیلی رعایت کنی تو سه ماه اول نخور اصلا

میشه خورد فقط دارچینشو کم بریز

کم بخور اندازی که هوست هست

دارچين نخور حتی کم

دارچينن نههههه گرميجاتهههههه سقطو بالا ميبرهههه

سوال های مرتبط

مامان حافظ مامان حافظ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری
مامان فرشته ها❤👼👼 مامان فرشته ها❤👼👼 ۲ سالگی
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری