کیک دارچین بخورم اشکال داره؟

۶ پاسخ

دکتر به منم گفت دارچین نخور ولی زنجبیل خیلی کم تو غذا یا چای بخاطر تهوع بخورم

من خودم دارچین خیلی استفاده میکنم اما زیاده روی نکن

عزیزم دارچین گرمه و قاعده اور هست و خوردنش جایز نیست یه کوچولو بخور هوست بره ولی زیاده روی نکن

دکترم بمن گفت دارچین نخورم

دکتر ب من گفت نخور حالا نمیدونم دکتر شما چی گفته

نه من چایشو انقد میخورم

سوال های مرتبط

مامان ❤💚💚❤m مامان ❤💚💚❤m هفته نهم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته دوازدهم بارداری
مامان mahtab مامان mahtab ۵ ماهگی
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری