مامانا چایی دارچین بخورم؟

۱۱ پاسخ

من که چندین بار خوردم هیچی هم نشد

دكتر ب من گفت كم بخور نگفت أصلا نخور تازه چاي مونم چاي دوغزال هل و دارچينه توش دونه هاي هل و دارچين هست ولي من ميخورم كمرنگ ميخورم چاي مو
كم بزيز تو چاييت

نهههه

نه نخوری بهتره

والا هم من هم مامانم دارچین تو چایی میندازیم،نمیتونمم بگم نندازین،چون نمیدونن حاملم.ولی از حاملگی عطش دارم و چایی میخورم اونم کمرنگ‌،

هفتت خیلی پایینه گرمیجات نخور

نه قائده آور هست

نوچ.

ن

خیر

نه

سوال های مرتبط

مامان هناس مامان هناس هفته ششم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته ها❤👼👼 مامان فرشته ها❤👼👼 ۲ سالگی
مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان ❤💚💚❤m مامان ❤💚💚❤m هفته نهم بارداری