من که چندین بار خوردم هیچی هم نشد
دكتر ب من گفت كم بخور نگفت أصلا نخور تازه چاي مونم چاي دوغزال هل و دارچينه توش دونه هاي هل و دارچين هست ولي من ميخورم كمرنگ ميخورم چاي مو
كم بزيز تو چاييت
نهههه
نه نخوری بهتره
والا هم من هم مامانم دارچین تو چایی میندازیم،نمیتونمم بگم نندازین،چون نمیدونن حاملم.ولی از حاملگی عطش دارم و چایی میخورم اونم کمرنگ،
هفتت خیلی پایینه گرمیجات نخور
نه قائده آور هست
نوچ.
ن
خیر
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.