سلام مامانا مجازه من چایی کرک بخورم هوس کردم

۳ پاسخ

نخور چون زعفرون داره و دارچین
منم چند روز قبل خواهر شوهرم درست کرده بود رفتیم خونش نخوردیم

گرمیه عزیزم نخوری بهتره

نه اصلا خوب نیست نخوریا خیلی گرمه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر کوچولو 💓 مامان دختر کوچولو 💓 ۲ ماهگی
مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته دهم بارداری
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ودوم بارداری