خانما لکه بینی خیلییی کم نشونه زایمانه؟

۴ پاسخ

من لکه بینی داشتم رفتم بستریم کردن
نوار قلب نی نی خوب نبود
بنظرم عزیزم یه سر برو بیمارستان

اره عزیزم

اره یکی از علائماش

درد داری؟

سوال های مرتبط

مامان آریسا مامان آریسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معصومه خانم مامان معصومه خانم ۴ ماهگی
مامان 💙🫐بلوبری🧋🍼 مامان 💙🫐بلوبری🧋🍼 ۹ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی