نمیدونم چرا امروز بچمو حس نمیکنم 🥲حالت تهوع هم ندارم

۱۰ پاسخ

الان باید چ حسی کنی؟🙄🙄🙄🙄

عزیزم مگ تو ۸ هفته حس میکردی ؟؟
حال تهوع هیییچ ربطی نداره ب حال بچه..
چن تا تاپیک گذاشتی پرسیدی انقد حساس نباش وگرن تا اخر بارداری پیر میشی.
یکم شل کن رفتی صدای قلب بچتو شنیدی دیگ خیالت راحت هیچی نمیشه

حذارى شكر كن ك تهوع نداري 🫠🫠من از كار و زندگي افتادم فقط أفقي خيره شدم به سقف 🫠🫠🫠

خانوما نگفتم حرررکت نکرده که همه جبهه گرفتید میگم حسش نکردم بخاطر تهوع که نداشتم 🫠🫠

اگر منظورت از تهوعه ک میاد و میره بخاطر هورمونه هی کم و زیاد میشه نگران نباش
چون برای حس کردن بچه هنوز خیلی زوده

مگه تاالان حس میکردی ☹️من هنوز هیچی حس نکردم

عزیزم جای نگرانی نیس یعضی از روزا همین جوریه

زوده که

برو بهداشت ثبت کن هر ماه برو صداشو بشنو

عزیزم از الان چ حسی اخه 😑

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری