۸ پاسخ

نه چرا تکرار میکنی من ۸ روز تاخیر رفتم ۲۰۰ بود تو که تازه ۲ روز تاخیری

خوبه مبارکه عزیزم انشالله بارداری راحتی داشته باشی و بغل بگیریش برای منم دعا کن انشالله اگر صلاح خداس بهم بده 🫶😘💋🥲

مبارک باشه عزیزم 🌹

دو روز دیگ تکرار کن عزیزم یکم پایینه

عالیه، مبارکه عزیزم

زوده حالا

چند روز تاخیری

اره مبارکت باشه عزیزم بارداری راحتی داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسابی الله مامان حسابی الله هفته سی‌وششم بارداری