بازم ویار یخمک بستنی میوی 😀😀

تصویر
۱۵ پاسخ

من ک دکتر بهم گفت دیابت حاملگی داری رعایت کن فقط خداروشکر میکنم ک ویار شیرینی جات ندارم

منم ویار یخمک داشتم مخصوصا شبا

منم یخمک و اسکمو خیلی دوس دارم😋

من فقط سیب زمینی تخم مرغ هوس میکردم
یکبار قلیه ماهی
یکبار نون سنگک با اش
یکبارم کیک خامه ای😅
یادش بخیر چقدر نازم خریدار داشت

و‌منی ک انقد ویار شدید دعرم ارزو دارم ی غذا رو بتونم بخورم
هوس که دیگ بماند 😪

خانوما ک باردارین از ۵ماهگی ببد عناب بخورید نمیذاره بچه تون اصلا زردی بگیره من میخوردم خداروشکر پسرم اصلا زردی نداشت وقتی ب دنیا اومد
چیزای گرمی کم بخورید تو چند روز اول زایمانتون مخصوصا خرما

ووووای من تو بارداری بستنی ترشی از این آلوچه جنگلی ترشیا چقد میخوردم اهل شیرینی اصلا نبودم

منم میخوام ولی قند بارداری دارم😭😭😭زجره

من فقط ترش و شور جز یه چیز شیرین اونم دونات

وای منم یخمک بستنی یعنی عشق میکنم😂

من فقط یخمک خیارشور چیزای شور

میشه عکسشو بذاری؟
شاید منم دلم خواست😄

ای جاااان😂😂😂

افف

دقیقا ویارای منو داری😅

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهرنیا مامان مهرنیا هفته هشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی