ویار چیز ملس مثل گیلاس و یا بستنی توت فرنگی چی میشه جنسیت؟
#تفریحی🤣

۲ پاسخ

من عاشق چیزای تزش و شور وخصوصا یخ هستم بچه پسره..
اگه خیلی بی تابی میکنی واسه چیزای یخ دوس داری ماست و دوغ و خیار بخوری ممکنه پسر باشه در غیر اینصورت دختر🥰

به منم بگو

سوال های مرتبط

مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهرنیا مامان مهرنیا هفته نهم بارداری
مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌ونهم بارداری