کسایی که ویار بستنی داشتین و چیزای خنک میخوردین نینی تون چیه 🥰

۱۰ پاسخ

من فقط بستنی هوس میکردم دختر بود

نی نی اولته یا دوم؟

پسر

زن داداش من‌مثه شما بود خیلی چیزای خنک دوس داشت بچش پسر بود الان حاملس اصن مثه اون نیس و دختره

منم بستنی میخورم پسره

من پسر بود همش بستنی می‌خوردم

پسررزر

من انقدر بستنی دوست داشتم که نگو کیلویی میخریدن بیشترشو من میخورم برف میبارید تو زمستون من شب باید بستنی میخوردم خیلی میچسبید. دختر بود

من اویل عاشق دوغ ترش با بستنی بود نی‌نی پسزه💙💙

الهییییی

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهرنیا مامان مهرنیا هفته نهم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسری🦋 مامان گل پسری🦋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💕ela🩷ra💕 مامان 💕ela🩷ra💕 ۸ ماهگی