من فقط بستنی هوس میکردم دختر بود
نی نی اولته یا دوم؟
پسر
زن داداش منمثه شما بود خیلی چیزای خنک دوس داشت بچش پسر بود الان حاملس اصن مثه اون نیس و دختره
منم بستنی میخورم پسره
من پسر بود همش بستنی میخوردم
پسررزر
من انقدر بستنی دوست داشتم که نگو کیلویی میخریدن بیشترشو من میخورم برف میبارید تو زمستون من شب باید بستنی میخوردم خیلی میچسبید. دختر بود
من اویل عاشق دوغ ترش با بستنی بود نینی پسزه💙💙
الهییییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.