ویارتون از چندهفته شروع شد و تهوتون

۹ پاسخ

من خداروووشکر نداشتم تا الان گه گاهی بوده خیلی کم

من موقع دخترم ازهفته ۴تانزدیک زایمانم
یعنی کل ۹ماه وتوسرویس بهداشتی بودم اونجایه صندلی واسه خودم گذاشته بودم ..که بشینم .خیلی بدبود
ازبس حالت تهوعم شدیدبود.چشام سیاهی میرفت

از پنج هفته

از 5 هفته

ازهفته۵.۶تاالانم دارم تموم شدنی نیست

سلام منم از هفته ۵ویارم شروع شد فقط حالم بهم میخورد زیاد

من از هفته ی ۵ خیلی زیاد شد دیگه

من من تقریبا از یه هفته پیش

کلا نداشتم🤭😅

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان فسقلي🐣 مامان فسقلي🐣 ۳ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته نهم بارداری
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد