۷ پاسخ

اره روزی یکی

من آمپولشو ميزنم

من بخاطر سقط میخورم روزی یدونه

بله شبی یکدونه

سلام کد معرف من رو بزن با نصب هر کدوم از برنامه های زیر هدیه دریافت کن
بلو بانک ۱۰۰ ت
طلایین ۵۰
او ام پی فینکس ۵۰
میلی ۳۷
اسمارتیز ۲۰ ت شارژ

اره روز یک دونه میخورم

من باردار نیستم سقط داشتم ولی دکتر بهم گفته باید بخورم وگرنه بازم سقط میشه اگه باردار بشم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری