سلام خانوما چی بخوریم برا تشکیل قلب ؟؟

۸ پاسخ

گردو اسفناج و آجیل عالیه

خرما و میوه جات بخور تخم مرغ آب‌پز بادام آجیل شیر و مصرف فولیک اسید و د۳ یادت نره

عزیزم عدد بتاد چند بود چند روز عقب انداخته بودی

سویق سیب و سویق به

خرما عسل بادام انار

بادوم و خرما خیلی خوبه

شیر و خرما . انجیر .بادام .حبوبات

باید به دکتر دارو بده مثل فولیک اسید و امگا ۳ و اینا

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدطه مامان محمدطه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙شاهان💙 مامان 💙شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی
مامان بادوم هندی مامان بادوم هندی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقل خان مامان فسقل خان هفته بیستم بارداری
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته پنجم بارداری