سلام برا تشکیل قلب جنین چی خوبه بخوریم

۱۳ پاسخ

انار موز به سیب خرما گردم بادوم درختی🩷🌸

مثلا هرروز چیا میخوریدید وچندتا

اخه میگن خرما نخوریدی و گرمی وترش

دوهفته دیگه میرم سونو قلب

و همینطور سیب

توی کتاب ریحانه بهشتی برای تقویت قلب مادر و جنین نوشته گلابی

مغزیجات خام مثل پسته فندق بخصوص بادام درختی گردو
انار و آب انار شیرین
شیر و خرما
سیب به گلابی

کباب گوشت و مرغ

روزی ده تا دونه بادام درختی ،عناب ،توت و انجیر خشک ،خرما دوسه تا دونه

من شنیده بودم سیب، اجیل، اسید فولیک، خرما خوبن خودمم کم و بیش خوردم خوب بود قلب بچه خداروشکر

انار.به .خرما .بادام

بادام و پسته

خرما خیلی خوبه
با انار

سوال های مرتبط

مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان فسقل خان مامان فسقل خان هفته بیستم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی