چیکار کنم شیرم زیاد بشه؟؟

۳ پاسخ

اگه میتونی نارگیل بیار آبشو بخور اینم بگم ک چربه ولی هم شیرتو زیاذ میکنه هم چرب من سر دخترم خوردم شیرم خیلی خوب شد بچمم تپل

من‌شیر نداشتم پودر گرفتم خوردم الان خیلی شده همش میره

من سر پسرم کپسول اماتنیک دکتر بهم داده بود میخوردم خیلی شیرم زیاد میشد

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان 🌹 رز مامان 🌹 رز ۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۶ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان 💙 مهیار 💙 مامان 💙 مهیار 💙 ۳ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ ماهگی
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی