۲ پاسخ

کارش عابیه دکارا خودشون میگن

من ب دخترم میدادم برا دل درد نگو اصلا بهس نمیساخت همش یسره گریع میکرد شبااصلا خاب نداشت ۳روزه بهش نمیدم اروم اروم شده شبا راحت میخابه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی