۹ پاسخ

بخدا اینقدر غصه نخورین من خواهرم از بچگی توپول بود بعد همه کیف میکردن همه کوچولو بود قربونش میرفتن بعد الان بچه بزرگ شده شونزده سالشه چاق شده هرکاری می‌کنه نمیتونه لاغر بشه اصلا من دیگه الان اصرار نمیکنم به چاقی بچم فقط میگم سالم باشه کافیه کلا ما ژن چاقی داریم چه بخوام چه نخوام بزرگ بشه خودش چاق میشه

تولدچقدبود

این عکس پودر فست میل

تصویر

پودر فست میل از داروخانه بگیر سه پیمانه شب سه پیمانه صبح بریز تو شیرش باشیر بخوره

خوابیده درسته

دختر من ۱۵ ماهشه ۹ کیلو، کلا خودمم لاغرم ژن چاقی نداریم ما، نگران نباش اگه آزمایش هاش اوکی بوده، بزرگ میشن در هرصورت، خودتو درگیر این چیزا نکن بزرگ میشن فحشمونم میدن😂

قد خوابیده درسته،وزنشم نسبت به وزن تولدش یادمه کم بود دیگه خوبه پس،پودر فسفوویت بگیر تو شیرش بریز ،تعداد وعده بیشتر در حجم کم بده ،آبم زیاد بده ،اشتهاآورم که قبلا گفتیم چیا بده ،نگران نباش درست میشه ،همه بچه ها همینن فقط نباید کم آورد

قد تا 2 سالگی خابیده درسته چون بچه نمیتونه صاف واسته

اشتهاش کمه

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی ۲ سالگی
مامان مامانی مامان مامانی ۲ سالگی