برای کولیک و نفخ چی خوبه؟

۲ پاسخ

زیر یک ماه سرخود چیزی نده ببر دکتر

اینفاکول میدم بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۵ ماهگی
مامان آریو🩵 مامان آریو🩵 ۷ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان نینی کوشولو🍒🐣 مامان نینی کوشولو🍒🐣 هفته بیستم بارداری
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان اورهان و نویان مامان اورهان و نویان ۲ ماهگی
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی