۶ پاسخ

تخم مرغ روزی یدونه بدی عب نداره

هر روز که خوب نیست عزیزم
اینو یادت باشه هر چیزی کمش دارو متعادلش غذاست و زیادش سمههه

مشکلی ک نداره ولی تنوع بده به غذاهاش

نه خوبه

نه عزیزم

هرچیزی تعادلش.
این همه چیز توی این دنیا😂
مثلا سه بار در هفته بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐥💛 مامان جوجه طلایی🐥💛 ۱ سالگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی