۷ پاسخ

واسه رقیق کردن هم میتونی وقتی از دما افتاد با شیر خودت قاطی کنی

اول از پوره کدو حلوایی و هویج شروع کن بعد سیب درختی و گلابی آخر برو سراغ پوره سیب زمینی

نه کلا میخام بدونم الان که اولشه چیا بدم که خیلی سنگین هم نباشه...مثلا هویچ کدو حلوایی سیب درختی گلابی اینا فک کنم سبک هستن

زوده نده

من دادم خیلی اذیت شد فعلا دیگه پورش رو نمیدم ولی کمی تو سوپ میریزم

دومین چیزی که به دخترم دادم سیب زمینی‌ بود

نه مجازه پوره ها..کم کم بهش بده رقیق کن تست بگیر..بستگی داره بهش بسازه یان

سوال های مرتبط

مامان آنیا😘 مامان آنیا😘 ۸ ماهگی
مامان 🎀 تیله مامان 🎀 تیله ۹ ماهگی
مامان رادمهر و راوین مامان رادمهر و راوین ۹ ماهگی