سلام خانما آزمایش اسپرم چطوره

تصویر
۶ پاسخ

احتمال زیاد واریکوسل گرید بالا داره باید عمل شه بگو سونو بیضه بره واریکوسل داره

متاسفانه هم حرکت اسپرم صفره هم موروفولوژی نرمال نیست باید بره دکترارولوژی تا بهش بگه چیکارباید بکنه

خوب نیس

کلن همه چیزش مشکل داره باید بره دکتر

مشکل داره کلا حتما باید برید دکتر موروفولوژی که صفره تحرکم صفر .حس میکنم آزو اسپرمیه برو دکتر ارولوژی

مگه باردار نیستی

سوال های مرتبط

نازنین نازنین قصد بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۲ ماهگی
ماندانا ماندانا قصد بارداری
مامان شادی مامان شادی هفته سی‌ویکم بارداری
همیشه پسرم 💔🤍 همیشه پسرم 💔🤍 قصد بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان شاهان و لیان🥹 مامان شاهان و لیان🥹 ۳ ماهگی
مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هناسه مامان هناسه هفته بیست‌ودوم بارداری