۵ پاسخ

همگی الفاتحه فشارم ۴سرم هم دیشب زدم خوب نشدم دوباره باید سرم بزنم من بدبخت بد رگ

من که سر سه تا کلی مریضی گرفتم هربار هم مریضی رو مریضی دم مرگم من

منم همین طورم هر دوبار بعد زایمانم چشام ضعیف تر میشه
می ترسم سومی بیارم کور بشم 😂

منم همینطور

اب هویج

سوال های مرتبط

مامان ``•پرنس •`` مامان ``•پرنس •`` ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان هاتف مامان هاتف ۱۵ ماهگی
مامان فنچ کوچولو 🐣 مامان فنچ کوچولو 🐣 روزهای ابتدایی تولد