بچه هاتون بعدواکسن همش بغلتون بودن؟

۵ پاسخ

اره دو روز تمام بغل بودیم و گریه بهانه گیر شده بود

من الان بغلمه میزارم زمین گریه میکنه

نه فقط تاعصرش نق میزد عصربه بعد میدوید بازی میکرد

اره دوروزه همش نق نق نق

اینقد عصبی هستم روانیم کرده شب و روز گریه میکنه و فقط بغلمه

سوال های مرتبط

مامان آیلین🥰 حسین مامان آیلین🥰 حسین ۲ سالگی
مامان سانیل مامان سانیل ۲ سالگی
مامان باوان 🍓 مامان باوان 🍓 ۲ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی