۵ پاسخ

۲۵۰۰ رو طبیعی اوردم

نه طبیعی

منم الان وزن بچم زده ۱۹۰۰ دکتر گفته همینجوری پیش بره ۳۶هفته زایمان سزارین میشی اگ آب جنین کم شه ممکنه زودتر هم زایمان کنی 😭

اره برا من تو سونو ۲۲۰۰ بوده ولی وقتی دنیا اومد ۱۶۰۰ سز اورژانسی هم شدم

دوستم بچش دوکیلو و سیصد بود طبیعی آورد

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی
مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری