من دکترم گفت نامه سزارینت رو وزن بالا میزنم…
اره......
وووووش بچه تون ۴۵۰۰هست؟ماشالله
چی میخوردید؟
ولی خواهرشوهر من با وزت ۴ کیلو ۳۰۰ طبیعی زایید سزارینش نکردن 😑😑
وزن بچه زیاد باشه سزارین میکنن
اره عزیزم
حتی ۴ ام سزارین میشه
مگر دکتر یا شهرتون دیکه خیلللللی سختگیر باشن به سزارین
🫤عمه منو طبیعی زایید گفتن عمل نه
بله .....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.