۸ پاسخ

من دکترم گفت نامه سزارینت رو وزن بالا میزنم…

اره......

وووووش بچه تون ۴۵۰۰هست؟ماشالله
چی میخوردید؟

ولی خواهرشوهر من با وزت ۴ کیلو ۳۰۰ طبیعی زایید سزارینش نکردن 😑😑

وزن بچه زیاد باشه سزارین میکنن

اره عزیزم
حتی ۴ ام سزارین میشه
مگر دکتر یا شهرتون دیکه خیلللللی سختگیر باشن به سزارین

🫤عمه منو طبیعی زایید گفتن عمل نه

بله .....

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی
مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی