بچها تب پسرم ۳۷ برا چی بنظرتون؟؟

۴ پاسخ

نظری نداریم
چون دمای طبیعی بدن ۳۷ هستش

خب ۳۷ که تب نی

,37 تب نیست

38/4 ب بالا تب میشه

سوال های مرتبط

مامان حامیُ‌هیرا💙 مامان حامیُ‌هیرا💙 ۷ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان آراد🤍😍 مامان آراد🤍😍 ۹ ماهگی
مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی