۴ پاسخ

شاید خونتون گرمه ک اونم تبش رفته بالا

اگه میتونی مقعدی بگیر درست ترینش مقعدی
۳۷ و۸ شروع تبه ولی تب کمیه مواظب باش بالا نره

عزیزم 37 تب نیس که من پسرم 38 بود بردم دکتر گفت دمای بدنش نرمال بعد 38 تازه تب شروع میشه

زیاد نیست خواست باشع بیشتر نشع

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان رُهام مامان رُهام ۱۷ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی