۹ پاسخ

اوایل بارداری دل درد و دل پیچه های شدید میگیرن بعضیا اینجورین عادیه نترس
هی میگیره هی ول میکنه

شیاف پروژسترون استفاده کن

استراحت کن فقط
فردا دکتر برو
شاید عفونت داخلی داری

استراحت کن زیر پات بالشت بزار

اصلا کار سنگین نکن و استراحت کن

لک بینی هم داری

فاصله دردات چقدره

برو بیمارستان دختر

فردا برو حتما یه سونو بده

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری