قرص فولیک اسید تا چند ماهه گی بخوری خوبه

۸ پاسخ

تا ۱۶ هفته، بعدش قرص اهن که توش اسید فولیک داره جایگزین میشه

۱۴ تا ۱۵

بعدش باید مولتی ویتامین و امگا۳ و ویتامین دی و قرص اهن شروع کنی

تا ۱۵ ۱۶ هفته

واسه چاقیم پودر لیدی میل گرفتم پودر لیدی میل قند نداره ؟؟؟؟

تا ۱۵هفتگی

تا ۱۵ هفته میگن دکترا

من تا آخر ۳ ماهگی خوردم بعد دکترم گفت دیگه نخور داخل یسری ویتامینام مقداری اسید فولیک هست

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۸ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری