۴ پاسخ

نه یه معاینه بدون درد و راحته... اصلا مشکلی پیش نمیاد... دردی هم حس نمیشه... من هفته ی پیش انجام دادم

نه پاپ اسمیر که با اون وسیله معاینه هست ولی برا معاینه لگن فک کنم با دوتا انگشته که مادر اذیت نشه وگرنه اون دستگاهه که خیلی بزرگه فک کنم اذیت کنه

اصلا سخت نیست
کلا با دوتا انگشت

میگن ۲ انگشت میکنن تو

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی