روز ده و یازده آزاد سازی مثبت دل ببندم یا نه؟؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

من امروز 17 آزادسازی و 15 iui هستم ولی تست نمیزنم تا موعدم بشه
دو روز دیگه موعدمه

سعی کن بعد چهارده آزاد سازی بزن الان نه

من روز ۱۶هستم

زود زدین
من رور ۱۲ هستم هنو نزدم

منم روز ده زدم مثبت شد 🥲میگن کاذب نمیدونم مثل همیم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری