دانه چیا یبوست میاره؟؟؟

۵ پاسخ

من خاهرم می‌خورد هم خیلی نفخ می‌کرد هم یبوست میشد

نه اتفاقا به بهبود عملکرد گوارش کمک میکنه چونکه سرشار از فیبرِ

دانه چیا باید ۲۴ ساعت خیس بخوره ، غیر از این باشه آب داخل معده رو جذب میکنه و دور از جون حتی خطر مرگ داره

وای وای من خوردم تا۳روز دردداشتم بهم نساخت وای لعنتی هنوزم دردداره پشتمم😢

اره چون تو معده اب جذب میکنهدبه خودش و معده رو پرمیکنه که احساس سیری کنیم برهمون باعث یبوست میشه

سوال های مرتبط

مامان **HANA** مامان **HANA** ۳ سالگی
مامان دیانا مامان دیانا ۳ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ سالگی