#فرزند پروری یبوست پوشک

تصویر
۸ پاسخ

نه دکتر دختر من گفت 7,8ماه بهش بده ضرر نداره بعد بکن یه روز درمیون

دیروز پسرمو برای دکتر همین پودرو داد ۳تا۶ماه گفت بهش بده شب قبل خواب ی ساشه رو توی ۸۰سیسی ابمیوه

فک نکم هیچم بچه ای اندازه پسر من یبوستش شدید بوده باشه ،بردمش دکتر گفت ۶ماه بهش بده یکی دو ماه اخر کمو زیادش کنو بکنش ی روز در میون دو روز در میون ولی یهو نباید قط بشه،پسر من ک خوب شد خداروشکر

نه منم میدم

برای پسر من کارساز بود

من شنبدم پروبیوتیک باید مصرف بشه

بنظرم بیشتر رو غذا و سبک زندگیش کار کن

کیوی سبزیجات روغن زیتون

تحرک شکمی
فعالیت بیشتر لازمه بر این جور بچه ها

مواد غذایی تاثیری نداشته؟؟؟

سلام عزیزم
نه والا من مدتهاست دارم میدم

سوال های مرتبط

مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۳ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان عروسک مامان عروسک ۴ سالگی