چونت خوب هستت؟





















فرزند خوندگی #پوشک #فرزند پروری #واریسکول#

تصویر
۹ پاسخ

یه عکس از دستت میدی
ناخنات کاشته واسه ایده ببینم

باز نرو دیگ‌بیا گهواره فعالیت کن دلمون تنگ‌شده برات منم ۵ ماهی نبودم😪😂😂

الحمدالله ته خوبه؟

خداروشکر خوبیم تو چرا نیستی گلم فعالیت کن😁

سلام میرسونه چونم🤣

چه ناخنهای زببای

خوبه گلم‌مبارک خیلی وقته نیستی

ایفونت کردی تو چش بیشتر تا ناخن 😂

شکر خوبن ته چونه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دیانا مامان دیانا ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی