#فرزند پروری
#پوشک

تصویر
۱۰ پاسخ

البته نظر شخصیه منه اینکه برای مهمونی نهایت دوپرس بیشتر غذا سفارش بده نه انقدر زیاد که چندپرس ببرن بعد هم سرحرف شد بهشون بگو همسرم برای ناهار گفت دیشب کلی غذا موند چکار کردی منم روم نشد بگم شما بردی و شما رو کوچک کنم اخه تو خانواده همسرم این کارها بی شخصیتیه

یدف که تعارف کردی دیگه روشون باز شده، بعدم میگن داره میریزه میپاشه و بگذار ببریم، در صورتی که عزت نفس خودشون مهم نیست
خوب بود همون دیشب ظرف میاوردید ، بلند و واضح میگفتی غذا رو بریزم برای فردا ناهارمون

به نظر من مستقیم بگو. اگر نمیخواب بگی بگو فردا مهمون دیگه دارم

این سری اول برای خودتون ناهار و شام بگیر هرچی موند بده ببرن 😐😐

وضعیت مالیش چطوره؟

چقدر زشت و بی کلاس 🤧

من باشم جاتون از این دفعه میگم بزارید اول برای ناهار فردامون بردارم من کار دارم کلی نمیریم غذا درست کنم بعد باقی موندش برای شما

قشنگ داره سواستفاده میکنه من بودم میگفتم واسه خودمونم بذار! یا دفعه بعد فوری غذاهارو جمع میکردم میذاشتم یخچال
یا هم دعوت نکن
یا کم بیار

عزیزم ایندفعه دیدی غذا اضافه اومد براخودت بکش همه چی بگو اینا ناهار شوهر و بچه هامه بقیش اضافه ببرین

خوب دیگه دعوتش نکن اینجور خواهرا از قوم خویش بترن

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان دخمل مامان دخمل ۴ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی