#پوشک
#فرزند پروری

تصویر
۶ پاسخ

اگه نمیتونی قط رابطه کنید یکم سرسنگین باشه رفتار شو زیر نظر بگیر متاسفانه از این بشر دوپا همه چی برمیاد

لابود منظورش تویی که صاحبش خوشکلع....

جلو نامزدش ک نخ نمیده
فک‌نکنم

من همیشه میگم ما خانوما باید به حس ششممون اعتماد کنیم .منم یه فامیل نزدیک داشتم یه چن مورد این شکلی ازشون دیدم و سریع به شوهرم گفتم و قطع رابطه کردیم و بعد چن ماه از جدایی ما اون و همسرش جدا شدن و دیگ لازم نبود بپیچونیمشون ک نیان خونمون .ولی یه موردش شدید بود دست و پام میلرزید 😂

خودم حس میکنم داره نخ میده

شایدمنظوری نداشته

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان دیانا مامان دیانا ۳ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی