۲ پاسخ

زایمان طبیعی بهتراز سزاریان هستش
باید توخوته درداتو بکشی ورزش هم انجام بدی خیلی راحت بتوتی زایمان خوبی داشته باشی

من دیروز با اپیدورال زایمان کردم دوست داشتی تایپکمو بخون تازه گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان قندمامان و بابا مامان قندمامان و بابا هفته سی‌وهفتم بارداری