خانمایی ک طبیعی زایمان کردید پمپ درد براتون گذاشتن
اصلا چی هست

۹ پاسخ

من شنیدم خوبه اپیدورال آمپول بی حسی موقع زایمان کمتر درد احساس می‌کنی زیاد تحقیق نکردم راجبش ولی داروی بی حسی میزنن از کمر به پایین بیحس میشه درد کمتر حس می‌کنی اینکه واقعا جواب بده یا نه تجربش ندارم

چه جالب ترفند های جدیدی اومده

من نکردم، اما دوستم زایمان طبیعی داشت و بعد عمل هم براش پمپ درد گذاشته بودن خیلی هم راضی بود

پمپ درد برای سزارینه
اپیدورال،یا بی حسی از کمر برای طبیعیه

واسه طبیعی گاز هست که با ماسک میزارن رو صورتت یا مدلیه ک نی قلیون داره و خودت باید کام بگیری

طبیعی بعدش دردی نداری که پمپ درد بذارن نهایتش یه مسکن سبک میدن برای چند روز اول

ممنون عزیزان

پمپ درد برای بعد از عمل هست گلم برای طبیعی که نمیذارن

پمپ درد واسه بعداز زایمان سزارین
طبیعی پمپ درد نمیزارن و لازم نیست
چون بعداز زایمان دردی نداری

سوال های مرتبط

مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی