نه زایمان طبیعی نیازی به پمپ دردنداره
پمپ درد نمی دونم چیه ولی من ی چی مثل دستگاه اکسیژن بهم دادن موقع درد هر وقت دردم میگرفت تا نه سانت اون را میذاشتم دم دهانم درد را حس نمی کردم
اگه زایمان طبیعی میخای کنی
اگه روند خوب و طبیعی پیش بره از اپیدورال استفاده میشه
ن اپیدورال برا زایمان طبیعی هست
پمپ برا سزارین فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.